Дослідження: партія Медведчука — лідер із замовлення політичної джинси в онлайн-медіа
Партія «Опозиційна платформа — за життя» Бойка—Медведчука замовила в онлайн—медіа майже половину всієї джинси — матеріалів з ознаками прихованої політичної агітації.
Про це йдеться у дослідженні Інституту масової інформації.
Моніторинг проводився з 24 по 28 червня в 13 популярних онлайн-медіа, вибірка становила понад 30 тисяч новин.
Так, матеріали на користь «Опозиційної платформи» виявили в 5 медіа.
«Найактивніше цю політичну силу висвітлювали сайти 112-го каналу та Newsone, власника яких, нардепа Тараса Козака, називають одним з найближчих соратників Віктора Медведчука, голови політради цієї партії», — зазначають в ІМІ.
Загалом на партію Бойка-Медведчука припадає 48% від загальної кількості джинси. На другому місці «Батьківщина» та Юлія Тимошенко (8%), далі йдуть:
- «Опозиційний блок» (6%);
- «Слуга народу» на президент Володимир Зеленський (5%);
- «Громадянська позиція» та Анатолій Гриценко (4%);
- «Європейська солідарність» (4%);
- Міськголова Києва Віталій Кличко (3%);
- «Радикальна партія» та Олег Ляшко (3%).

Нагадаємо, згідно з дослідженням ІМІ, лідером з публікації джинси з великим відривом став сайт телеканалу «112 Україна» соратника Медведчука.
Раніше соратник кума Путіна Віктора Медведчука Тарас Козак купив телеканал ZIK і створив медіахолдинг за участі каналів «112 Україна», ZIK та NewsOne. Після цього з телеканалу ZIK почали масово звільнятися журналісти і топ-менеджери.

- Поділитися: