Локомотиви General Electric щонайменше на 30% швидші за старі локомотиви Укрзалізниці
Нові локомотиви компанії General Electric, які Укрзалізниця прийняла в експлуатацію, щонайменше на 30% швидші за старі тепловози, які перевозили вантажі на аналогічних маршрутах.
«Так, наприклад, маршрут Комиш-Зоря-Федорівка і зворотно новий локомотив долає у середньому за 3 – 3,5 год, тоді як тепловози, що досі працювали на цьому маршруті — за 4,5 год», — повідомив очільник Укрзалізниці Євген Кравцов.
Таким чином, нові локомотиви перевозять вантажі щонайменше на 30% швидше, ніж локомотиви, які курсували за цими маршрутами раніше.
Водночас, в Укрзалізниці заявляють, що американські тепловози є набагато потужнішими, і там планують визначити нові норми щодо максимальної ваги вантажних поїздів. Наразі вона складає 3900 тонн.
«Загалом у перевезеннях найближчим часом будуть задіяні 8 прийнятих в експлуатацію тепловозів GE із 20, які вже поставлені в Україну. Решта, 12 тепловозів, будуть передані компанії в експлуатацію до кінця цього року», — повідомили у прес-службі Укрзалізниці.
Нагадаємо, що 13 грудня перший локомотив General Electric перевіз вантажі українською залізницею.
Раніше стало відомо, що в Україну прибуло вже 20 локомотивів General Electric.
Нагадаємо, що 8 листопада перший локомотив «Тризуб» здійснив тестовий проїздукраїнською колією.
Раніше повідомлялось, що General Electric поставила в Україну 15 локомотивів.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Куди поїдуть локомотиви General Electric і чи подорожчає проїзд — інтерв’ю з керівником Укрзалізниці
23 лютого 2018-го Укрзалізниця та американська корпорація General Electric підписали мільярдний контракт. Рамкова угода передбачає модернізацію локомотивів та будівництво нових. Однією з умов угоди є локалізація виробництва локомотивів в Україні: на першому етапі — 10%, пізніше — 40%.
11 вересня в Україну прибув перший локомотив американської компанії General Electric. Пізніше повідомлялось, що нові локомотиви планують використовувати на напрямках до Миколаєва, Маріуполя та Мелітополя.
До кінця 2018 року та впродовж першого кварталу 2019 року планується постачання 30 вантажних дизельних локомотивів GE TE33AC з рівнем локалізації 10 %. Їх виробництво стартувало на початку 2018 року в США. Загалом за 15 років УЗ планує закупити до 225 нових тепловозів та модернізувати до 75 існуючих.
- Поділитися: