Влада США оштрафувала Facebook на рекордні п'ять мільярдів доларів через витоки даних користувачів

Федеральна торгова комісія США (FTC) вирішила оштрафувати Facebook на рекордні 5 мільярдів доларів через витоки даних користувачів. Окрім штрафу, в рамках угоди із владою засновник компанії Марк Цукерберг також буде нести особисту відповідальність за дотримання вимог конфіденційності. У разі недотримання цих норм компанією Facebook його можуть притягнути до відповідальності, зокрема кримінальної.
Штраф є найбільшим, який коли-небудь виносила FTC. Він приблизно дорівнює місячному прибутку Facebook, відзначає Associated Press.
Відповідно до рішення FTC правління Facebook створить незалежний комітет із конфіденційності, який усуватиме «безперешкодний контроль з боку генерального директора Facebook Марка Цукерберга за рішеннями, що зачіпають безпеку особистих даних користувачів».
Також соцмережі заборонили використовувати номери телефонів та адреси електронної пошти користувачів для рекламних інструментів. Розпізнавання обличчя тепер має працювати тільки за згодою користувача.
Представники Facebook у своїй заяві зазначили, що готові до змін в області захисту даних. Вони висловили сподівання, що нові стандарти захисту приватності стануть зразком для всієї індустрії, передає Reuters.
Марк Цукерберг, розповідаючи про рішення FTC, заявив, що зміни торкнуться не тільки адміністративної, але й технічної частини. Тепер Facebook повинен перевірити всі свої технічні системи та задокументувати усі можливі ризики, пов'язані зі зберіганням інформації. Те ж саме доведеться робити для кожного нового продукту.
«Ми очікуємо, що для виконання цієї важливої роботи нашої компанії знадобляться сотні інженерів і понад тисячу інших співробітників», — Марк Цукерберг.
Нагадаємо, в березні 2018 року компанія Facebook опинилася в центрі потужного скандалу. Газета The New York Times повідомила, що британській приватній фірмі Cambridge Analytica, яка використовує технології глибинного аналізу даних (зокрема, даних соцмереж) для розробки стратегічної комунікації в ході виборчих кампаній в Інтернеті, вдалося зібрати особисті дані майже 90 млн користувачів соцмережі. Інформація була використана для розробки алгоритму аналізу політичних уподобань виборців. Як розповіли екс-співробітники Cambridge Analytica, створений алгоритм полегшував розсилку користувачам політичної реклами із метою потенційно вплинути на їхні голоси.
- Поділитися: