Партія «Голос» є лідером за витратою коштів на передвиборну агітацію в соціальній мережі Facebook, заявляють у Громадянській мережі «ОПОРА».

Про це повідомляє інформаційне агентство Інтерфакс-Україна.

«Найбільше коштів на передвиборну рекламу витратила партія "Голос". За нашими підрахунками, на виборчу агітацію в мережі Facebook у період з 24 травня до 15 липня вона витратила понад $ 232 тисяч», — повідомив аналітик «ОПОРИ» Роберт Лорян на прес- конференції у п'ятницю в Києві.

Він також звернув увагу на те, що у «Голоса» наймолодша аудиторія користувачів Facebook.

На другому місці за витратами на рекламу в найбільшій у світі соціальній мережі, за словами Лоряна, партія «Європейська солідарність» — більш як $200 тисяч. На третьому місці — політична партія «Сила права», яка витратила за цей період понад $136 тисяч.

Водночас Лорян зазначив, що згідно із проміжними фінансовими звітами цих партій витрати їхніх виборчих фондів на агітацію значно менші.

«Загалом на політичну рекламу з 24 травня до 15 липня за даними Facebook в Україні витрачено понад $1 млн. 800 тисяч», — повідомив аналітик.

Раніше соціологічна група «Рейтинг» оприлюднила результати опитування в період з 13 по 17 липня 2019 року. Згідно з ним, лідером електоральних симпатій серед політичних сил залишається партія «Слуга народу» — її готові підтримати 49,5% респондентів. Також до трійки лідерів входять «Опозиційна платформа — За життя» (10,5%) та партія «Європейська Солідарність» (7,7%). Також долають п'ятивідсотковий прохідний бар'єр «Батьківщина» (6,9%) та партія «Голос» (5,9%).

Нагадаємо:

Поділитись: