Концерти на підтримку партій чи кандидатів є однією з найпоширеніших форм агітації – Комітет виборців

Одна з найпоширеніших форм політичної агітації під час нинішньої парламентської виборчої кампанії — проведення концертів на підтримку певних партій чи кандидатів у народні депутати.

Про це повідомляє УНІАН із посиланням на попередні висновки Комітету виборців України щодо оцінки ходу виборчого процесу на позачергових виборах до Верховної Ради 21 липня 2019 року.

У КВУ наголосили, що кандидати у народні депутати майже не використовують безпосередні зустрічі із громадянами.

Організація також зазначила, що наявність під час проведення концерту політичної символіки партії чи кандидата, обговорення положень їхніх передвиборчих програм або ж прямі заклики голосувати «за» чи «проти» мають розглядатися як діяльність, що спонукає виборців голосувати за певного кандидата, а, отже, є агітацією, тому має фінансуватися із виборчого фонду партії чи кандидата.

Також у Комітеті виборців нагадали, що використання власних коштів партій, коштів кандидатів у депутати чи коштів з інших джерел для проведення передвиборної агітації, у тому числі з ініціативи виборців, забороняється.

Нагадаємо, згідно з опитуванням соціологічної групи «Рейтинг», лідерами є «Слуга народу», «Опозиційна платформа», а також «Голос» Святослава Вакарчука.

Своєю чергою, результати опитування, проведеного фондом «Демократичні ініціативи» та Центром Разумкова свідчать, що на першому місці з великим відривом йде президентська сила «Слуга народу», а далі партії Віктора Медведчука, Юлії Тимошенко та Петра Порошенка.