Китайська компанія ByteDance відмовилася продавати корпорації Microsoft американський сегмент соціальної мережі TikTok.

Про це повідомили у Microsoft.

Зазначають, що вчора, 13 вересня, ByteDance повідомила, що вони не будуть продавати їм бізнес TikTok у США.

«Ми впевнені, що наша пропозиція влаштувала б користувачів TikTok і водночас захистила б інтереси [США] у сфері національної безпеки», — йдеться в заяві Microsoft.

А чому ж відмовилися?

За інформацією джерел Reuters і Associated Press, ByteDance планує продати американський сегмент TikTok компанії Oracle. Раніше її називали одним з двох претендентів на покупку соцмережі (другим був Microsoft).

Що за Oracle?

Власник компанії — єдиний магнат з Кремнієвої долини, який відкрито підтримує Дональда Трампа. Мільярдер Ларрі Еллісон провів збір коштів на користь чинного президента у власному маєтку.

Oracle — друга за величиною високотехнологічна компанія після Microsoft. Її вартість оцінюють у 166 млрд доларів.

Чого американський TikTok так активно хочуть купити?

6 серпня Дональд Трамп підписав укази про боротьбу з загрозою TikTok та WeChat. Вони мали набути чинності через 45 днів — 20 вересня — якщо китайські власники не вирішать продати свої компанії. Укази забороняють будь-які операції з китайськими компаніями ByteDance та Tencent (власниками TikTok та WeСhat) в юрисдикції США.

Своє рішення Трамп пояснив тим, що TikTok автоматично фіксує велику кількість інформації про користувачів: геолокацію та історію веб-перегляду. Це, на думку Трампа, надає Комуністичній партії Китаю доступ до особистої інформації американців, що потенційно дозволяє китайським спецслужбам відстежувати американських чиновників.

Раніше керівники TikTok заперечували співпрацю з китайськими спецслужбами. Пізніше соцмережа відкрила свої алгоритми для фахівців, щоб ті переконалися — «китайське походження» компанії не несе загрози для користувачів соцмережі. А потім узагалі подала до суду на адміністрацію Трампа, бо не вважає себе загрозою нацбезпеці.

А що таке TikTok?

Це сервіс коротких музичних відео. Користувачі можуть записати ролик на смартфон, змонтувати його безпосередньо в додатку і накласти спецефекти й музику із бібліотеки. Китайську версію TikTok, Doyuin, запустили у 2016-му, а роком пізніше виникла й міжнародна.

TikTok є однією з найпопулярніших платформ у світі. Із часу створення її встановили понад 2 мільярди разів. Світова аудиторія TikTok на липень 2020 зросла до 700 млн активних користувачів щомісяця. Щодня соцмережею користується 50 мільйонів американців.

Формат, схоже, настільки популярний, що його із незначними доповненнями «запозичив» Facebook, запустивши конкурента TikTok у межах свого додатку Instagram.

Поділитись: