Дмитро Бондаренко

Дмитро Бондаренко

Автор

Публікації автора

Економіка

Як стати власником недорогого авто

Існує три найпоширеніші способи купівлі недорогих авто: придбання уживаного автомобіля української реєстрації, автівки на американському аукціоні або ж «євробляхи» на іноземних номерах.

Дмитро Бондаренко

Економіка

«Київенерго» оскаржить відмову суду передати її борги Київтеплоенерго

Теплопостачальна компанія «Київенерго», яка належить Рінату Ахметову, збирається оскаржити рішення Господарського суду Києва, який відмовився передати її боргові зобов’язання перед Нафтогазом комунальній компанії Київтеплоенерго.

Дмитро Бондаренко

Ярослав Вінокуров

Лайфстайл

Розумне місто — безпечне місто: що знають про нас smart-відеокамери?

Концепція Smart City вже кілька років реалізується в Києві, частково — на Донеччині. Різні її складові втілюють з досвіду інших міст світу: «відкритий бюджет» — з Бостона, «Київ Сіті Хаб» та акселератор міських проектів — з Амстердама, розвиток Wi—Fi — за прикладом Барселони та Сеула, електронний квиток — з Таллінна, безпека — як у Лондоні й Тель—Авіві.

Дмитро Бондаренко

Економіка

«Чия земля?»: яким буде земельний ринок без мораторію

Під мораторієм перебувають 40 мільйонів гектарів або ж дві третини території України. Купувати і продавати можна лише 2,7 мільйонів гектарів земель, відведених під особисті господарства.

Дмитро Бондаренко

Лайфстайл

Чи стане Укрзалізниця транспортом майбутнього

В Україні залізниця забезпечує 82% вантажних і майже 50% пасажирських перевезень. Водночас значна частина української залізничної інфраструктури не оновлювалася десятиліттями і нині потребує багатомільярдних інвестицій.

Дмитро Бондаренко

Лайфстайл

Чи легко бути велосипедистом у столиці України?

Киянка Дарія Черкашина користується велосипедом 8 років. Переважно на вихідних або під час відпустки: «Дуже багато подорожей і відпусток планую саме під велосипед. Якщо це сезон, зранку суботи до вечора неділі я — на велосипеді десь за містом. Велосипед суттєво змінив моє життя. З’явилося дуже багато нових людей, нові пригоди й мандрівки».

Дмитро Бондаренко

Україна

Чи можливо заробити на українському смітті?

Кожен українець щороку виносить на смітник близько 300 кілограмів відходів. Торік на українських сміттєзвалищах опинилося 10 мільйонів тонн сміття — це 52 мільйони кубічних метрів.

Дмитро Бондаренко

Економіка

Вартість проїзду швидкісною залізницею з Києва до аеропорту «Бориспіль» складе 80 грн

Виконуючий обов’язки очільника Укрзалізниці Євген Кравцов повідомив, що вартість проїзду швидкісною залізницею між Києвом та міжнародним аеропортом «Бориспіль» складе 80 гривень.

Дмитро Бондаренко

Ярослав Вінокуров

Економіка

Коли в Україні з’являться нові мости?

Мости в Україні традиційно — найдорожчі інфраструктурні проекти. Будуються вони повільно та потребують мільярдів гривень. Інвестувати в проекти, які триватимуть роками, не поспішає ні центральна, ні місцева влада.

Дмитро Бондаренко

Техніка для космосу: куди полетять українські ракети

Протягом останніх 25 років в Україні виготовили і запустили в космос більш ніж 150 ракет—носіїв. Вони вивели на орбіту 375 космічних апаратів на замовлення 24 країн світу. Такі цифри з гордістю називають у Державному космічному агентстві України.

Дмитро Бондаренко